close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קרב מגע - אומנות הלחימה שנועדה להציל חיים

מערכת שורשיג ניסן, תשפא26/03/2021

קרב מגע יאפשר לכם לנטרל את התוקפים במהירות ויעילות, עד שתגיע המשטרה. תדעו גם איך לנטרל מספר תוקפים ולא רק תוקף אחד

תגיות:
קרב מגע היא לא אומנות לחימה רגילה. בניגוד, אולי,  לאומניות אחרות- המטרה של קרב מגע היא אחת, להציל לכם את החיים.

כמובן, ישנן הרבה מאוד אומנויות לחימה, כאשר הן יכולות לעזור לכם ברחוב אך בתנאים מאוד מסוימים. כדי להצליח באומנות לחימה אחרת, אתם צריכים ללמוד אותה מגיל צעיר, כל היום לחזור על התרגילים, לשמור על תזונה נכונה, כושר נכון ועוד. בנוסף, הרבה מאוד מאומנויות הלחימה הן תחרותיות, כך שהרבה מהאימונים נועדו על מנת לנצח את היריב על המזרון ולא ברחוב. המטרה של קרב מגע היא לקחת כל אחד ואחת, בכל גיל, משקל, רמת כושר ולתת להם את הכלים להציל את חייהם ברחוב.

מה נותן לכם קרב מגע
• קרב מגע יכול להיות ההבדל בין לצאת מתקיפה בחיים, ללא פציעה ללא, פגיעה מינית וללא צלקות שיישארו אתכם לכל החיים. קרב מגע מאמן אתכם להגיב נכון לפחות משנייה שיש לכם להגיב כאשר תוקפים אתכם. אתם תדעו לתת את המכה הנכונה במקום הנכון, מכה שיכולה לנטרל את היריב או לאפשר לכם לברוח ולהזעיק עזרה.
• שיפור תחושת הביטחון העצמי שלכם היא אחת היתרונות של הקרב מגע. אתם תלמדו שאתם יכולים לעשות דברים שלא חשבתם שאתם יכולים לעשות. בכל פעם שקשה לנו בחיים יש את הקול הקטן בראש אומר לנו להפסיק. אתם תדעו שאתם יכולים לנטרל את הקול הזה ולהמשיך לעשות משהו, גם כאשר הוא קשה.
• אתם תראו איך אתם לא רק לומדים להציל את החיים שלכם אלא גם יורדים במשקל ומחזקים את הגוף. אומנויות לחימה הן דרך מצוינת לחזק את הגוף ולרדת במשקל.

האם כל אחד יכול ללמוד את שיטת הלחימה
קרב מגע זאת שיטת לחימה שמיועדת לכולם, זה באמת מה שהופך אותה לכל כך מיוחדת. אתם לא צריכים להיות חגורה שחורה ולהתאמן 20 שנה כדי לדעת איך להציל את החיים שלכם. מספיק ללמוד את התרגילים, לחזור עליהם הרבה מאוד פעמים, גם בבית, ולהפוך אותם לחלק מהאינסטינקטים שלכם. הדגש בקרב מגע הוא על נקודות התורפה של היריב, מה שמנטרל את הכוח והגודל של היריב. אתם תלמדו להשתמש ביתרונות שיש לגוף שלכם, כל אחד ואחת, עם הגוף שלו או שלה, ולהתאים את התרגילים כך שתוכלו להשתמש בהם במהירות ויעילות נגד מי שיתקוף אתכם.

האם אתם תוכלו לתקוף יריב
אנו לא מעודדים אלימות אך לעתים אין ברירה וחייבים להגן על חלשים. למשל, אם אתם עדים לכך שתוקפים אדם זקן, מסכנים את חייו ואתם מבינים שעד שתגיע המשטרה, הזקן יהיה בעולם הבא. קרב מגע יאפשר לכם לנטרל את התוקפים במהירות ויעילות, עד שתגיע המשטרה. תדעו גם איך לנטרל מספר תוקפים ולא רק תוקף אחד. קרב מגע יכול להיות הכלי שאיתו לא רק תצילו את החיים של עצמכם אלא גם את החיים של הסובבים אתכם והיקרים לכם.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה